Scandinavian 0.0 PvP Action

hey hey hey … danes pew pew needed …

pew pew … join our pub … have a chat.

Scandinavian and need some 24/7 fleets join our pub 4m-pub and have a chat. pew pew only … kom og hyg jer

Top Dollar pew pew machines needed Scandinavians only … SRP for you greedy bastards ;o)

Need more active scandinavian grunts … join our pub and have a chat pew pew …

Bad Santas needed … pew pew Scandinavian only …

Santa is still looking for some nice alfs … join our pew pew ranks … scandinavians only

Scandinavians needed for pew pew join our pub for at chat.

We didnt get any presents, we need more pew pew pilots Scandinavians … ;o) …

Need more pew pew guys Scandinavians … join our pub

Get your free fireworks at 4m new more pew pew pilots, Scandinavians only. join our pub for a chat.

Want some cosy pew pew join our pub … Scandinavians only

Hangover fleet up now, join our pub if youre a pew pew guys . Scandinavians only … gogogo

Any pew pew guys out there Scandinavians

pew pew need more people join our pub and have a chat

Scandinavians needed pew pew join our pub for a chat

Man its hard do recruit decent folks, or even any folks. Esp if youre a Viking .

Davs o/
60 mill sp alt i combat skills tilbagevendene spiller.
Meget lidt rigtig 0.0 erfaring men har boet i w-space et par måneder for en del år tilbage dengang den expansion kom frem.
Pve gider jeg ikke længere, kun pvp men har ikke så meget erfaring ud over en smule small gang.

Elitist minded firmaer er ikke noget for mig men hvis atmosfæren er venlig er jeg med på det meste.
Jeg arbejder i øvrigt natskift så jeg kan kun være online i den danske tidszone fredag aften til søndag late night.
Så ingen cta’s for mit vedkommende.

Sig til hvis det har interesse.

http://www.4mcorp.dk/kb/ So if you want to help me getting this kb better let me know, Scandinavians only.

Cmon, any new broes with som SP who wants, to pew pew, and do speak and understand the Scandinavian laungage.