[NL-BE] Nederlandse en Vlaamse corporatie zoekt leden (Dutch Corporation)

Pas begonnen met EVE online en zou graag jullie corp joinen. De discord link werkt niet.

Hallo Nixxke, onze excusses hiervoor.
We hebben laatst wat werk gedaan aan onze discord vanwege wat spam bots.
Ik zal je een persoonlijke link sturen als je dit wilt, dan kan je wel onze discord joinen! :slight_smile:

Nogmaals excusses voor het ongemak!

** edit **
Blijkbaar kan ik geen prive links sturen, dus hier in de bericht vind je de link naar onze discord:

is goed Thnx!

Jammer van de NRDS, dat is niks voor mij.
Nederlands Corp zijn er niet veel in EVE. Ga zo door.

de NRDS is omdat we in providence zitten, en dit de main regel is van ons zoals van onze alliance.
Dit maakt providence uniek en anders dan meeste regio’s ofcourse.

We doen zeker ons best, dus dankjewel ! :slight_smile:
jammer dat we helaas niks voor jou kunnen betekenen, maar toch bedankt voor het bekijken van de add! o/

Voor mensen die geen NRDS regels willen volgen is Dutch Legion een goed alternatief :stuck_out_tongue:, actieve corp met bijna 100+ leden

1 Like

Graag gelieve niet in onze recruitment add, je eigen corp promoten.
Dankjewel

was niet zo bedoeld. Als ik mensen recruit en vragen naar NRDS regels stuur ik ze graag door naar jullie, mss omgekeerd ook doen?

recruitment open

Join ons vandaag! :slight_smile:
Wij zoeken JOU!

Wij willen jou voor onze corporation!
Join vandaag nog :slight_smile:

Wij hebben wat JIJ nodig hebt!
join ons vandaag! :slight_smile:

Join onze discord / ingame recruitment channel, voor je application ! :slight_smile:

Ben jij wat wij zoeken?
Join ons en wordt vandaag nog een member!

recruitment is nog altijd open

Recruiment is open, iedereen is welkom! :slight_smile:

kun je mij inviten ik heb 2 of 3 jaar zo op en af gespeeld en wil wel even kijken of het wat is om samen te spelen

wij rekruteren nog steeds nieuwe leden

waar zijn jullie allemaal … wij willen wat members erbij XD

2 weken geleden gejoined en is precies wat ik zocht. Relaxte gasten die je alle vrijheid geven om te doen wat je wilt, maar daarnaast ook samen minen, fleets organiseren en een duidelijke actieve leiding die je betrekken bij de groei van de corp.

Goed ingerichte thuisbasis met pi mogelijkheden, moonmining ops, carrier ratting en een nullsec markthub maken het een uitstekende plek.

Voor de beginneling die nullsec wil proeven of de veteraan die klaar is met de hardcore mentalitiet die ze verwachten bij de grotere corps. En het is toch wel fijn om gewoon nederlands te spreken met je corpmates !! :wink:

1 Like