Swedish corp/players

70m sp looking for swedish peoples to teamup whit.
Is there any nordic corp around?, if not let us make one :sweat_smile:

Tjena, är du specifikt ute efter ett nordisk företag eller är det ok om det är en mix med andra nationaliteter?
Har en idé annars Write your own story - Join a world building project to make a faction
och kan behöva hjälp med att bygga upp detta. Något som du hade kanske varit intresserad utav? Ett nordiskt företag eller allians är ganska svårt att hitta i eve. Vet dock att det fanns en allians i 0- sec. Kommer dock inte ihåg vad de heter.

I’m not nordic, but I do have nordic friends I can hook you up with, come over to the discord and I can get you connected quickly.

Godmorgon :smiley:

Hehe, jag vet att du frågar efter ett nordiskt corp men jag ser oss svenskar alldeles för sällan för att inte peta lite här ändå även fast jag leder ett corp som är helt spritt :slight_smile:
Meeeen jag är ju ändå svensk samt har en officer som är norsk :stuck_out_tongue: Sen har vi säkert nån dansk som gömmer sig, det skulle inte förvåna mig, haha.

Nä men det skulle vara grymt med fler från norden, utan tvekan! Så skulle du inte hitta det som passar dig så förutom ditt önskemål med ett nordisk corp så har UMAH det mesta, eftersom vi tillhör också en av de större allianserna (The Initiative), så finns det ‘content’ för alla spelstilar skulle jag vilja påstå.

Du kan läsa mer om oss här (EVE Online Recruit Forum). Går alltid att hoppa in på våran discord också om du skulle vilja chatta (DM’a mig… eller om du vill prata över voice så löser vi det senare ikväll kanske? (är på kontoret nu))

Ha en tokbra dag och vare sig det blir UMAH eller nåt annat så hoppas jag du/ni hittar nåt som passar!
Simma lugnt! :slight_smile:

We have tons of nordic players in our group. Come pew!

Synd att man är allergisk gällande snack på discord. Sjukt jobbigt med alla olika dialekter som endel engelsktalande kan ha. Det är en av anledningarna till att jag söker ett nordiskt corp haha.
Jo sen är jag introvert på det, eve funkar dock inte optimalt med mitt beteende :sweat_smile:

1 Like

Låter ambitiöst måste jag säga, kanske lite mycket att bita i?

Det är väll bättre att ha något att bita i än inget?
Tänk över det.
Hör av dig om du undrar något eller om du vill hoppa ombord.

You Are Welcome With Us
Join in Our Corp Discord We Have Good Offer For You :slightly_smiling_face:

Hehe, jag förstår :slight_smile: Och ja, jag håller med att vara introvert och sedan spela EVE (OCH söka ett corp) låter inte som att det går hand i hand :stuck_out_tongue: För mig så är EVE primärt det sociala som är det roliga, sekundärt är “content” haha.

Men hoppas du hittar det du söker! Skulle du ångra dig så vet du vart du hittar mig. Det är ju såklart inget krav att du ska sitta på voice och tjöta men visst, vill man ha socialt och svenska så är inte vi rätt plats. Vi är inte mer än 3 svenskar, 2 norska och en dansk numera :stuck_out_tongue: Resten är “runt om i jorden”, hehe.

Hej Crotalus,

om du har inte hittat något som passar dig så är du välkommen att joina us.

Vi är dessvärre inte ett 100% svensk corp men vi har en väldig bra och vänskaplig grupp du kan vara med i.

Om du vill veta mer på vad vi gör och har att erbjuda är du välkommen att ta en titt på vårt senaste video.

Om du vill prata med oss, joina gärna vår discord

lycka till och hoppas du hitta något som passar dig

mvh
Prim

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.