Swedish corp/players

70m sp looking for swedish peoples to teamup whit.
Is there any nordic corp around?, if not let us make one :sweat_smile:

Tjena, Àr du specifikt ute efter ett nordisk företag eller Àr det ok om det Àr en mix med andra nationaliteter?
Har en idé annars Write your own story - Join a world building project to make a faction
och kan behöva hjÀlp med att bygga upp detta. NÄgot som du hade kanske varit intresserad utav? Ett nordiskt företag eller allians Àr ganska svÄrt att hitta i eve. Vet dock att det fanns en allians i 0- sec. Kommer dock inte ihÄg vad de heter.

I’m not nordic, but I do have nordic friends I can hook you up with, come over to the discord and I can get you connected quickly.

Godmorgon :smiley:

Hehe, jag vet att du frÄgar efter ett nordiskt corp men jag ser oss svenskar alldeles för sÀllan för att inte peta lite hÀr ÀndÄ Àven fast jag leder ett corp som Àr helt spritt :slight_smile:
Meeeen jag Àr ju ÀndÄ svensk samt har en officer som Àr norsk :stuck_out_tongue: Sen har vi sÀkert nÄn dansk som gömmer sig, det skulle inte förvÄna mig, haha.

NĂ€ men det skulle vara grymt med fler frĂ„n norden, utan tvekan! SĂ„ skulle du inte hitta det som passar dig sĂ„ förutom ditt önskemĂ„l med ett nordisk corp sĂ„ har UMAH det mesta, eftersom vi tillhör ocksĂ„ en av de större allianserna (The Initiative), sĂ„ finns det ‘content’ för alla spelstilar skulle jag vilja pĂ„stĂ„.

Du kan lĂ€sa mer om oss hĂ€r (EVE Online Recruit Forum). GĂ„r alltid att hoppa in pĂ„ vĂ„ran discord ocksĂ„ om du skulle vilja chatta (DM’a mig
 eller om du vill prata över voice sĂ„ löser vi det senare ikvĂ€ll kanske? (Ă€r pĂ„ kontoret nu))

Ha en tokbra dag och vare sig det blir UMAH eller nÄt annat sÄ hoppas jag du/ni hittar nÄt som passar!
Simma lugnt! :slight_smile:

We have tons of nordic players in our group. Come pew!

Synd att man Àr allergisk gÀllande snack pÄ discord. Sjukt jobbigt med alla olika dialekter som endel engelsktalande kan ha. Det Àr en av anledningarna till att jag söker ett nordiskt corp haha.
Jo sen Àr jag introvert pÄ det, eve funkar dock inte optimalt med mitt beteende :sweat_smile:

1 Like

LÄter ambitiöst mÄste jag sÀga, kanske lite mycket att bita i?

Det Àr vÀll bÀttre att ha nÄgot att bita i Àn inget?
TÀnk över det.
Hör av dig om du undrar nÄgot eller om du vill hoppa ombord.

You Are Welcome With Us
Join in Our Corp Discord We Have Good Offer For You :slightly_smiling_face:

Hehe, jag förstĂ„r :slight_smile: Och ja, jag hĂ„ller med att vara introvert och sedan spela EVE (OCH söka ett corp) lĂ„ter inte som att det gĂ„r hand i hand :stuck_out_tongue: För mig sĂ„ Ă€r EVE primĂ€rt det sociala som Ă€r det roliga, sekundĂ€rt Ă€r “content” haha.

Men hoppas du hittar det du söker! Skulle du Ă„ngra dig sĂ„ vet du vart du hittar mig. Det Ă€r ju sĂ„klart inget krav att du ska sitta pĂ„ voice och tjöta men visst, vill man ha socialt och svenska sĂ„ Ă€r inte vi rĂ€tt plats. Vi Ă€r inte mer Ă€n 3 svenskar, 2 norska och en dansk numera :stuck_out_tongue: Resten Ă€r “runt om i jorden”, hehe.

Hej Crotalus,

om du har inte hittat nÄgot som passar dig sÄ Àr du vÀlkommen att joina us.

Vi Àr dessvÀrre inte ett 100% svensk corp men vi har en vÀldig bra och vÀnskaplig grupp du kan vara med i.

Om du vill veta mer pÄ vad vi gör och har att erbjuda Àr du vÀlkommen att ta en titt pÄ vÄrt senaste video.

Om du vill prata med oss, joina gÀrna vÄr discord

lycka till och hoppas du hitta nÄgot som passar dig

mvh
Prim

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.