2 Suggestions: Character-Biography & Mission Countdown

***** English *****

Two important suggestions for improvement:

A) It would be very helpful if an agent name (see menu “Character — >>> Interaction”) would be followed by the number of missions still to be completed that are needed for the next storyline mission.

B) As is known, I can create a biography for my character and thus make it available to all players (via RMC on my portrait). I use this intensively to transmit information to fellow players. Unfortunately, I only have 2500 letters available for this, which is definitely not enough in my case. In contrast, I have 5000 letters available when I want to make notes about another player. Why in this case actually 5000, where 500 would be enough for me personally? However, the discrepancy between the two values ​​is clear to see. Equality would be very helpful here.

Suggestion: Swap both of the above numerical values ​​or increase the maximum number of letters for your personal biography to 5000 or more letters. I would find this very useful.

Thank you in advance for your attention! Save fly…

***** Deutsch *****

Zwei wichtige Verbesserungsvorschläge:

A) Es wäre sehr hilfreich, wenn hinter einem Agentennamen (siehe Menü “Charakter—>>>Interaktion”) die Anzahl der noch zu absolvierenden Missionen stehen würde, die man für die nächste Storyline-Mission benötigt.

B) Ich kann für meinen Charakter bekanntermaßen eine Biographie erstellen und somit allen Mitspielern zur Verfügung stellen (via RMK auf mein Portrait). Dies nutze ich intensiv zur Informationsübermittlung an Mitspieler.

Leider stehen mir hierfür nur 2500 Buchstaben zur Verfügung, was in meinem Fall definitiv zu wenig ist. Im Gegensatz dazu stehen mir 5000 Buchstaben zur Verfügung, wenn ich Notizen bezüglich eines Mitspielers eintragen möchte. Warum in diesem Fall eigentlich 5000, wo mir persönlich 500 reichen würde? Wie auch immer, die Diskrepanz zwischen beiden Werten ist wohl klar ersichtlich. Hier wäre eine Gleichstellung sehr hilfreich.

Vorschlag: Beide o.g. Zahlenwerte tauschen oder die maximale Buchstabenanzahl für die persönliche Biographie auf 5000 oder mehr Buchstaben erhöhen. Dies würde ich als sehr nützlich erachten.

Vielen Dank im voraus für Ihre Beachtung und weiterhin frohes Schaffen!

Let me ask about the characters in bio vs. notes thing. I’m guessing it’s a client side/server side issue, but I don’t know. Maybe it’s something that can be adjusted.

I’ll put the agent thing on my list.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.