Swedish corp/players

Godmorgon :smiley:

Hehe, jag vet att du frÄgar efter ett nordiskt corp men jag ser oss svenskar alldeles för sÀllan för att inte peta lite hÀr ÀndÄ Àven fast jag leder ett corp som Àr helt spritt :slight_smile:
Meeeen jag Àr ju ÀndÄ svensk samt har en officer som Àr norsk :stuck_out_tongue: Sen har vi sÀkert nÄn dansk som gömmer sig, det skulle inte förvÄna mig, haha.

NĂ€ men det skulle vara grymt med fler frĂ„n norden, utan tvekan! SĂ„ skulle du inte hitta det som passar dig sĂ„ förutom ditt önskemĂ„l med ett nordisk corp sĂ„ har UMAH det mesta, eftersom vi tillhör ocksĂ„ en av de större allianserna (The Initiative), sĂ„ finns det ‘content’ för alla spelstilar skulle jag vilja pĂ„stĂ„.

Du kan lĂ€sa mer om oss hĂ€r (EVE Online Recruit Forum). GĂ„r alltid att hoppa in pĂ„ vĂ„ran discord ocksĂ„ om du skulle vilja chatta (DM’a mig
 eller om du vill prata över voice sĂ„ löser vi det senare ikvĂ€ll kanske? (Ă€r pĂ„ kontoret nu))

Ha en tokbra dag och vare sig det blir UMAH eller nÄt annat sÄ hoppas jag du/ni hittar nÄt som passar!
Simma lugnt! :slight_smile: