[C4 WH PvP] [NL/BE] Verwoest zoveel je kan! Wij zoeken leden!

Hallo,

Ben jij een gemotiveerde piloot met ervaring? Dan ben je bij ons welkom om het team te versterken. Wij zijn een mix van Nederlanders en Belgen die momenteel een wormhole huizen. Wij zoeken mensen van ons eigen taal omdat het een enige band schept van begin af aan.

Heb jij interesse in het wormhole leven? Wil jij ISK verdienen, PvP verder ontdekken op een compleet andere level? Ben je wat relaxed en kan je lachen?

Wij bieden:

- C4 Wormhole
- PvP opties
- PvE
- Leuke groep
- Een corporatie met goede connecties

Spreek me aan in-game en dan praten we eens een keer, misschien valt er wel iets uit de bus en kom je ons versterken!

Contacteer mij in-game!
Groeten, AFLuXx

1 Like

Hebben jullie discord?

Wij zijn nog steeds aan het rekruteren, in bezit van een wormhole. Hit me up in-game!

hallo
ik ben zoek wel een corp uit nederland

Hey Sabastiaan, leuk dat je even een berichtje achter laat, stuur je me even een mail ingame?

Dan kan ik je uitnodigen op onze teamspeak om even te praten :wink:

Tot dan!

A TRIPLE CANOPY wormhole corp! Op zk naar Nederlanders en Belgen om te stijgen naar de hemel!

Spreek je Nederlands? Vlaams misschien? Wij zijn een kleine wormhole corp op zoek naar leden om ons te versterken, verdien je isk, maak de kills, kom en join ons! :wink:

Kom ons versterken, wh corp hier!

Wij rekruten nog steeds

Triple rekruteerd BE/NL mensen om ons te versterken in een C3 wormhole, PvP opportuniteiten en Het mijnen van een maan! Binnenkort overschakeling naar C4 met een alliance en buur-corp. Contacteer mij als u interesse heeft! Kijk ernaar uit om met je te praten :wink:

Contacteer mij in-game!
Groeten, AFLuXx

Join ons :smiley:

bumping, just bumping.

wij rekruten nog steeds mensen!

Hallo,

Ben jij een gemotiveerde piloot met ervaring? Dan ben je bij ons welkom om het team te versterken. Wij zijn een mix van Nederlanders en Belgen die momenteel een wormhole huizen. Wij zoeken mensen van ons eigen taal omdat het een enige band schept van begin af aan.

Heb jij interesse in het wormhole leven? Wil jij ISK verdienen, PvP verder ontdekken op een compleet andere level? Ben je wat relaxed en kan je lachen?

Wij bieden:

- C4 Wormhole
- PvP opties
- PvE
- Leuke groep
- Een corporatie met goede connecties

Spreek me aan in-game en dan praten we eens een keer, misschien valt er wel iets uit de bus en kom je ons versterken!

Contacteer mij in-game!
Groeten, AFLuXx

Praat met ons en doe mee met een leuke wh corp!

Join ons en praat met ons!

Wij rekruteren nog steeds mensen!

Kom naar onze pub voor wat bier :slight_smile:

Ons vat bier is nog steeds vol, kom even langs en drink het leeg!

recruitment is nog steeds open!