Happy new year to All representatives of the CCP

С наступающим новым годом. Да это не совсем та тема которую тут привыкли видеть, или представлять но! Всех представителей ЦЦП поздравляю с наступающим новым годом. Возможно вы плохо работает или хорошо я не буду судить. Я скажу спасибо за то что вы даете то что другие не смогли нам дать. Плохую или хорошую игру но вы ее нам даете. Да есть жалобы на техническую поддержку, лаги и баги в игре но! Вы продолжаете давать нам этот замечательный мир. Спасибо и с наступающим новым годом. От себя желаю побольше реализованных идей, здоровья, счастья и просто хорошего настроения с успехами

A happy new year. Yes, it’s not really the topic here, used to see, or present but! All representatives of the CCP a very happy new year. Maybe you are bad or good, I’m not going to judge. I say thank you for what you give something that others are unable to give us. Good or bad a game but you give it to us. Yes, there are complaints about support, lags and bugs in the game but! You continue to give us this wonderful world. Thank you and happy new year. From myself I wish more realized ideas, health, happiness and a good mood with success

Gleðilegt nýtt ár. Já, það er í raun ekki efni hér, notaðir til að sjá, eða staðar en! Allir fulltrúar VETTVANG mjög gleðilegt nýtt ár. Kannski þú ert slæmur eða gott, ég fer ekki til að dæma. Ég þakka þér fyrir það sem þú gefur eitthvað sem aðrir ert ófær um að gefa okkur. Gott eða slæmt leikur en þú gefur það til okkar. Já, það eru kvartanir um stuðning, lags og pöddur í leiknum en! Þú heldur áfram að gefa okkur þetta dásamlegur heimur. Þakka þér og gleðilegt nýtt ár. Frá mér ég vildi óska að fleiri áttaði hugmyndir, heilsu, hamingju og góðu skapi með velgengni

Kveðjur frá hjartanu vinsamlegast fara og post

1 Like

Yes, thank you for an interesting year, CCP. My favorite part was (and still is) the river of tears being cried by Alphas on a daily basis.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.