Svensk söker corp!

Tjena. En gammal veteran som har hittat tillbaka till rymden efter några års paus.

Jag söker ett svenskt corp som är fokuserat på PvP, helst lowsec men givetvis är jag inte kräsen då jag inser att utbudet av de nordiska ursprunget inte är så stort.

Jag har spelat sedan 2008 och har i dagsläget 120 miljoner skillpoints.

Jag flyger det mesta förutom titaner.

Har stor erfarenhet inom PvP och har provat på det mesta. Dock är jag ringrostig och har inte så bra koll på allt nytt i dem senaste uppdateringarna.

Mvh Alexander

Ångrar du dig ang. ett svenskt/nordiskt corp så kanske du nöjer dig med några svenskar, norska och danskar tillsammans med ett skapligt gäng världen om :wink:

Du kan hoppa in på discord HÄR eller iaf läsa om oss på EVE Forum HÄR :slight_smile:

Vilket fall som helst så skönt att se fler svenskar i EVE! Och välkommen tillbaka, hoppas du hittar ett corp som passar dig!

Ja, du…
Det finns rena svenska corpar men de är närmare till 0 än 10.
Om du tittar på en blandning så blir det lättare.

Om du kan tänka dig att titta på något annat än en ren svensk corp så kan jag lyfta fram detta → The Enlightened #PvE #Industrial #Mining #Faction Warfare #Mercenary work #Piracy & Crime #Policeing #Politics #Democracy #Roleplay #High/Low/00/WH Sec #Faction missions # Citizenry #Social structure #Deathrace #corp/alliance absorption - #4 by Tryme_Trymsson

Ha en bra dag & hoppas på sol :sunny:
// Tryme

This Forumssection Language should stay English. Please Translate your post or we will have to close this in here.

Same here, looking for a swe corp. I dont like to talk english in discord lol.
I tryed to get one erlier this year whitout luck. Update here if u get one :wink:

Same here, looking for a swe corp. I am new to this game and will be a casual player:

Hi Alex, welcome back

I write this message in english since swedish is not allowed.

My corp and alliance is not 100% swedish and to be honest i havent heard about such a corp in a LONG time.

But if you can consider a laid back, independent and knit pvp group then please make sure to chech our vid below.

we operate in pochven and with us everything that moves is a target :slight_smile:

if you want to speak some please join our discord server and talk to us

and last but not least best of luck finding a new home

cheers
prim

Bump,
Maybe time to get in the game again after a break.
Suppose there still short on swedish corps lol

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.